lördag, juni 07, 2008

Kortisar

Snubblade in på ett riktigt skönt och charmigt litet spel som heter Music Catch
Har bara spelat det två gånger men rekordet ligger nu på 653 682 poäng. Slå mig!

Obs! Det verkar bli nån vajsing med att de gjort bakgrunden transparent eller så. Är inte bakgrunden svart när spelet börjar: Kör det härifrån istället.

---

Malmöfestivalen har nu öppnat sin
site och dessutom gått mig till mötes när man även offentliggjort - just det - fröken Maggio. Att fr. Jenssen inte kommer känns rätt självklart när man tänker efter. Malmöfestivalen skriver på avtal med alla sin akter i vilket det finns inskrivet att de inte får spela på andra ställen i Malmö under sommaren och Amanda stod ju på scen i Folkets Park igår.
Vad gäller siten så känns den "sådär" faktiskt. Jag hade hört att det var Basilicon som skulle stå för den och då kanske man får vara nöjd i och för sig. Basilicon överhuvudtaget är för mig väl sammanfattat i ordet "sådär". Bra idéer, nästan-hela-vägen genomföranden. Lite som jag själv. Hmm...

Tack för mig, ut i vädret.

---

Korrektion:
1 209 486 är rekordet :)

Nu i alla fall: Ut i vädret

3 kommentarer:

Anonym sa...

776330 p andra gången! =) Känns som ett beroendeframkallande spel...

Mr. J sa...

2 005 216 p.
Lite :)

Anonym sa...

846 300 min första gång...nu har jag verkligen inte tid att sitta här mer! :) Ses snart!